۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۲

آتشپاد جهانبخشی:

رزمایش امداد و نجات در کرمانشاه برگزار شد

رزمایش امداد و نجات در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه -مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه گفت: همزمان با فرا رسیدن روز ملی آتش نشانی، رزمایش بزگ امداد و نجات در کرمانشاه با حضور 35دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و 400 نفر از نیروهای عملیاتی و داوطلبان مرد و زن برگزار شد.

آتشپاد حجت الله جهانبخشی ظهر امروز و در حاشيه برگزاري اين رزمايش در گفتگو با خبرنگار مهر، مسیر برگزاری رزمایش را از میدان فردوسی تا میدان حضرت امام (ره) کرمانشاه عنوان کرد.

وی در خصوص نامگذاري هفتم مهر به نام روز ملي آتش نشاني اظهار داشت: این کار گامي مهمی در راستاي تقدير از زحمات كاركنان اين سازمان و آشنايي بيشتر عموم با فعاليت هاي آتش نشاني است.

جهانبخشی افزود: در حال حاضر نیز رشته آتش نشانی و ایمنی در شاخه کارو دانش در هنرستان های تدریس می شود که خود می تواند باعث شناسایی افراد علاقه مند به این کار و همچنین علمی تر شدن کار بینجامد.

این مقام مسئول یادآور شد: در حال حاضر 11 ایستگاه آتش نشانی در کرمانشاه وجود دارد که که از این تعداد 9 باب آن فعال و دو ایستگاه نیز در حال تکمیل و راه اندازی است.

وی همچنین به نیروی انسانی شاغل در سازمان آتش نشانی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از 170 نفر شاغل در این سازمان، 130 نفر آن ها در بخش عملیات و 40 نفر نیز در بخش های دیگر نظیر بخش اداری، آموزش و پشتیبانی فعالیت می کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان در ادامه به وجود يك برج عملياتي آتش نشاني در كرمانشاه نیز اشاره كرد و گفت: با بهره برداري از اين برج، كرمانشاه به سومين شهر مجهز به اين سامانه در كشور تبديل خواهد شد.

جهانبخشی همچنين از نواخته شدن زنگ ایمنی در کلیه مدارس سطح استان در ساعت 9 صبح امروز و به مناسبت روز ملی آتش نشانی خبر داد.

وي در پايان با اعلام شماره تماس 125 از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه حادثه ماموران جان برکف این سازمان را در جریان بگذارند.

کد خبر 2145024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha